😀 Bancuri Audio 😂 😊 Citate Audio 😘

INSCRIERE Invatare Limba Norvegiana

In aceasta sectiune spui cateva cuvinte despre tine, [varsta, locatie, gen (masculin/feminin)], ce doresti sa studiezi, nivelul la care te afli, ce esti dispus(a) sa ajuti pe altcineva sa invete si alte informatii care le consideri tu relevante.
De asemeni poti preciza cum doresti sa aiba loc interactiunea: E-Mail, Messenger , Skype, etc. Preferi ca interactiunea sa aiba loc doar prin email / messenger text sau si messenger audio / video, respectiv sa faci conversatie.

Iti poti lasa direct pe site o adresa (email, mess, etc) unde cine este interesat te poate contacta, sau poti sa trimiti administratorului (invata_interactiv@yahoo.com) datele tale(informatii relevante pentru acest demers) si adresa de contact, (de preferat o adresa de email, messenger, skype). Cand cineva isi doreste sa comunice cu tine vei primi un mesaj de instiintare cu informatiile aferente. Tu vei decide daca esti de acord sa comunicati.
Daca gasesti pe site pe cineva, care nu are datele de contact publice si doresti sa sa-l (o) contactezi:
  • trimte email direct la: invata_interactiv@yahoo.com
  • sau poti raspunde la mesajul persoanei care te intereseaza direct pe site si sa astepti un raspuns din partea lui(ei).
Te rog sa ai in vedere ca:

  • trimitand cererea ta la administrator este posibil sa dureze mai mult pana ti se va recomanda o persoana compatibila;
  • daca postezi anuntul tau direct, ai parte de o expunere mai mare si astfel sansele tale de a gasi pe cineva cresc semnificativ , intr-un interval de timp mai scurt.

Daca doresti ca anuntul tau de colaborare sa fie sters de pe site, trebuie sa trimiti la administrator, (invata_interactiv@yahoo.com ), un email care sa contina: anuntul de sters si un scurt comentariu motivand cererea.
Atentie! Adresa expeditorului trebuie sa coincida cu adresa de email data in anunt spre a fi contactat(a), in caz contrar anuntul nu va fi sters.

Share |

25 comentarii:

Anonim,  18 octombrie 2011 la 04:02  

Buna.Ma numesc Georgiana,locuiesc in Bucuresti si imi doresc sa invat limba norvegiana.Din pacate nu am timp sa ma inscriu la un curs deoarece lucrez si nu imi permite programul asa ca am incercat sa caut variante online.
Cunosc doua limbi straine:engleza si franceza,la nivel mediu.
Pot fi contactata la adresa de email:geo_d20@yahoo.com
Multumesc!

Anonim,  4 noiembrie 2011 la 05:22  

salut ma numesc cristi si eu vreau sa invat norvegiana

Nicol Cosma,  18 noiembrie 2011 la 08:09  

Buna!
Ma numesc Nicol Cosma si as dori sa invat norvegiana.Adresa mea de mail este cosma_nicoleta2000@yahoo.com

Anonim,  10 mai 2012 la 03:23  

BUNA ma numesc DODA IOANA si as dori sa invat norvegiana. Adresa mea de mail este doda_ioana@yahoo.com

Unknown 12 august 2012 la 08:30  

Buna ma numesc Irina si am nevoie sa invat limba norvegiana, cunosc engleza nivel mediu. Adresa mea de e-mail este: cadirinae@yahoo.com.
As dori sa fiu contactata cat mai urgent daca se poate.

Anonim,  4 iunie 2013 la 05:13  

Salut ma numesc Daniel si as vrea sa invat norvegiana adresa mea de e-mail este nastase_daniel01@yahoo.com sau skipe nastasedaniel22091989

Anonim,  15 iulie 2013 la 09:50  

Buna! Ma numesc cojocaru marian si imi doresc sa invat limba norvegiana pentru un loc de munca in norvegia...adresa mea de email este mario_ct05@yahoo.com

Unknown 20 august 2013 la 05:47  

Bună, ma numesc Ana, as dori sa ma ajute cineva sa învăț limba norvegiana. Mail devilutza84@yahoo.com. Mulțumesc

Anonim,  9 septembrie 2013 la 08:15  

Bună. Sunt Antonio. Doresc să învăț limba norvegiana deoarece dupa câțiva ani de la majorat, să am posibilitatea de a mă stabili acolo. Email: cristi_novak@yahoo.com

Anonim,  17 septembrie 2013 la 09:32  

buna si eu doresc sa invat limba norvegiana mai bine,cunosc baza dar gramatica ma omoara. Multumesc burs1burs@yahoo.com

Anonim,  20 noiembrie 2013 la 23:45  

Buna. Sunt cristina si imi doresc sa invat limba norvegeana, deoarece vreau sa merg la munca. Email, cristinelalududec@gmail.com multumesc








Anonim,  9 decembrie 2013 la 07:40  


Buna.Ma numesc Adriana si doresc sa invat limba norvegiana.Ma puteti contacta la adresa de maill adriana.foca@gmail.com

Unknown 3 februarie 2014 la 04:04  

buna as dori si eu sa invat limba norvegiana ,,am mare nevoie,,,,multumesc anticipat
nicolae_ionut6@yahoo.com

doncila mircea,  28 februarie 2014 la 01:45  

Salut. Ma numesc Mircea si sunt foarte interesat in a invata limba si despre cultura norvegiana. doncilamircea@yahoo.com, sau doncilamircea on skype

Unknown 10 martie 2014 la 03:43  

salut
sunt Ligia si mi-ar fi de folos orice aveti despre gramatica norvegiana.
stiu engleza si daneza... ligi25@yahoo.com.au
mersi frumos

Anonim,  31 martie 2014 la 08:39  

Buna, sunt Mariana si as vrea sa invat norvegiana. Email: maryana.smile@yahoo.com
Mersi mult

Anonim,  15 mai 2014 la 19:03  

vreau sa invat norvegiana

Anonim,  10 februarie 2015 la 14:05  

Buna ma numesc Andreea si as dori sa invat norvegiana .as dori sa ma contactati pe adresa mea de skaype...Deea_rebela1 multumesc

Remus 13 25 februarie 2015 la 08:12  

As dori sa invat limba norvegiana. Multumesc

Anonim,  1 martie 2015 la 04:14  

Doresc sa invat limba norvegiana.multumesc

Unknown 6 septembrie 2015 la 10:04  

Am nevoie de limba Norvegiana. Sunt deja in aceasta tara, muncesc si vreau sa grabesc procesul de invatare. Daca cineva are timp de pierdut pentru mine o sa-i fiu profund recunoscator. Skype david_galan66

Unknown 22 septembrie 2015 la 02:10  

Buna ma numesc Ioana, locuiesc in Mangalia, cunosc limba engleza la nivel B2, si foarte bine limba romana. Doresc sa invat limba norvegiana, sunt la inceput si as vrea sa exersez.

Anonim,  16 ianuarie 2016 la 05:24  

Buna ziua, ma numesc Radu, locuiesc in Norvegia dar am dificultati in invatarea acestei limbi. Daca are cineva disponibilitatea necesara si ma poate ajuta, ma poate contacta pe adresa raduhedrea@yahoo.com

Anonim,  8 aprilie 2017 la 01:47  

Buna ziua, ma numesc Lacry, locuiesc in Norvegia si as dori sa invat limba Norvegia, ma puteti ajta pe adresa Lacry_1979@yahoo.com

Unknown 18 ianuarie 2019 la 21:54  

Bună, as dori sa învăț limba norvegiana mă puteți ajuta pe adresa nataliapostu 12@gmail.com

Inscrie-te sau Raspunde la o alta Cerere

  © Invata-Interactiv--Ourblogtemplates-On the Road--Adapted by:Quality-Blog-Templates

SUS